Strategia
Opracowanie modelu prezentującego spójny, wzajemnie powiązany zestaw kluczowych aspektów marki, pozycjonujący markę i budujący jej pożądany wizerunek w oczach określonej grupy klientów
Nazwa
Stworzenie oryginalnej nazwy firmy spójnej ze strategią marki i dopasowanej do oczekiwań klienta oraz wyróżniającej się na tle konkurencji pod względem przekazu, znaczenia i brzmienia.
Logo
Zaprojektowanie logo firmy, które jest wizualną prezentacją najważniejszych wartości i oferty marki oraz elementem wpływającym na postrzeganie marki przez otoczenie biznesowe.
Slogan
Kreacja sloganu marki, korespondującego z nazwą oraz logo firmy, opartego na kluczowych wartościach i osobowości marki, a także odwołującego się do potrzeb klientów.
Identyfikacja
Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy, czyli graficznych elementów codziennego styku marki z otoczeniem; od wizytówek, przez ulotki, foldery i bannery, po prezentacje i inne projekty graficzne.
Komunikacja
Integralną częścią identyfikacji wizualnej jest dobranie odpowiednich kanałów w których odbywa się komunikacja.